Hyppää pääsisältöön
Kuva
Asiakkaita Linkin palvelupisteellä vuonna 2015. Kuva Jiri Halttunen
Pääsisältö

Tervetuloa asioimaan uudistuneeseen asiointipisteeseemme. Kesäkuun 3.6.2024 alkaen palvelutarjontamme on kasvanut joukkoliikenteen Linkki-palvelupisteen, kaupungin palvelukassan ja Visit Jyväskylä Regionin matkailuneuvonnan palvelujen lisäksi Jyväskylän kaupunginteatterin ja Jyväskylä Sinfonian lipunmyynti- ja asiakaspalveluilla

Osoite ja kulkeminen
Jyväskylä-piste sijaitsee os. Asemakatu 7, 40100 Jyväskylä 
Tilaan on käynti Asemakadulta, esteetön kulku on kauppakeskus Forumin 2.kerroksen käytävältä.

Jyväskylä-pisteen palvelut ja aukioloajat

Kaupungin palvelukassa

Palvelukassaan voi maksaa Jyväskylän kaupungin, Alva-yhtiöt Oy:n, Jyväskylän Vuokra-asunnot Oy:n, Mustankorkea Oy:n laskut ilman palvelumaksua, esimerkiksi energia- ja vesimaksut. Myynnissä on päivähoidon Daisy-ajantarkkailuavaimenperiä sekä erilaisia karttoja. Myös kaupungin venepaikka- ja viljelypalstojen paikkamaksut voi hoitaa palvelukassalla.

Yhteystiedot ja aukioloajat
Avoinna ma-pe 10-14
Puhelinpalvelu arkisin klo 9-12, p. 014 569 4000

Kaupunginteatterin ja Jyväskylä Sinfonian lipunmyyntipiste

Yhteystiedot ja aukioloajat
Avoinna ma–pe 10–17 
Puhelinpalvelu arkisin klo 12-17, p. 014 569 0110

Linkki-palvelupiste

Linkki-palvelupisteestä Jyväskylän seudun joukkoliikenteen Waltti-matkakortit ja niiden lataukset, katoamistapauksissa myös kortin sulkemiset. Meiltä myös neuvontaa reiteistä, aikatauluista ja lippujen hinnoista.

Yhteystiedot ja aukioloajat
Avoinna ma–pe 10–17 
Puhelinpalvelu arkisin klo 9-12, p. 014 569 4000

Yhteydenotot aukioloaikojen ulkopuolella: Jyväskylän kaupungin palautepalvelu
Lisätietoja Linkki-palveluista (Jyväskylän seudun joukkoliikenteen sivut)

Kadonneet ja unohtuneet tavarat

Kaikki Linkki-linja-autoihin unohtunut omaisuus toimitetaan Suomen Löytötavarapalvelu Oy:lle (maksullinen palvelu, tarkista palveluajat ja -hinnat, yhteystiedot ja sijainti linkistä). Tavaraa koskevan tiedustelun voi tehdä myös löytötavaratoimiston sähköisellä yhteydenottolomakkeella osoitteessa www.loytotavara.net. Kadonneen omaisuuden selvittely- ja lunastuskustannuksista vastaa aina tavaroiden omistaja itse. 

Löytötavarapalvelu noutaa tavarat suurimpien liikennöitsijöiden eli Jyväskylän Liikenteen ja Länsilinjojen varikolta kaksi kertaa kuussa parittomilla viikoilla. Tärkeää henkilökohtaista omaisuutta kuten puhelinta, lompakkoa tai avaimia voi tiedustella suoraan liikennöitsijältä ma-pe 9-15.

  • Koiviston Auto Jyväskylä Oy p. 010 4774 500
  • Mennään Bussilla Oy (vain linjat 5 ja 5K sekä Linkki-VIP-autot), p. 040 702 1599

Matkailuneuvonta

Visit Jyväskylä Regionin matkailuneuvonta toimii Jyväskylän, Laukaan, Muuramen, Uuraisten, Hankasalmen, Petäjäveden, Toivakan, Joutsan, Äänekosken, Jämsän, Keuruun, Konneveden, Luhangan, Multian, Kinnulan, Kivijärven, Pihtiputaan ja Viitasaaren yhteisenä matkailuneuvontapisteenä.

Matkailuneuvonnasta saat vinkkejä käyntikohteista, majoitus- ja ravitsemusliikkeistä sekä tapahtumista Jyväskylässä ja Keski-Suomessa.

Matkailuneuvonnasta voit myös hakea seudun esitteitä ja karttoja sekä varata itsellesi tai ryhmällesi opastetun kierroksen.

Matkailuneuvonnan toimipiste toimii miehitettynä asiakaspalvelupisteenä touko-elokuun ja asiakkaiden omatoimipisteenä syys-huhtikuun ajan. Katso tarkemmat aukioloajat: Visit Jyväskylä Region matkailuneuvonta.

Yhteystiedot ja aukioloajat
Kesä-elokuu ma-pe klo 10-17 ja la klo 10-15
Syyskuu ma klo 10-17 ja ti-pe klo 10-16

Puhelin. 014 569 0113
matkailu (at) jyvaskyla.fi
Visit Jyväskylä Region

Tietoa uusille asukkaille

Tietoa uusille asukkaille Uusi asukas - Tervetuloa Jyväskylään.

Kysyttyä ja ajankohtaista

Poikkeava aukioloaika

3.9.2024 avoinna klo 11-17.

Asiasanat:  
info
neuvonta
matkailu
kassa