Viestintä, markkinointi, osallisuuspalvelut
Jyväskylän kaupungin viestintä, markkinointi ja osallisuuspalvelut koordinoi ja linjaa kaupungin sisäistä ja ulkoista viestintää sekä auttaa kaupunkilaisten osallistumisessa kaupungin päätöksentekoon ja toimintaan. Se myös huolehtii, että kaupungin päätöksistä tiedotetaan ja että kaupungin palveluviestintä tavoittaa kaupunkilaiset.
Markkinoinnin ja viestinnän avulla edistetään kaupungin vetovoimaa, kasvua ja asukkaiden hyvinvointia sekä osallisuutta.
Tehtäväkokonaisuuksia
- strateginen viestinnän ja markkinoinnin johtaminen ja kehittäminen
- henkilöstöviestintä
- valmistelu- ja päätösviestintä
- palveluviestintä ja palveluiden markkinointi
- häiriötilanne- ja kriisiviestintä
- verkkoviestintä
- mediaviestintä
- sidosryhmäviestintä
- kaupunkimarkkinointi
- elinkeinomarkkinointi
- tapahtumakaupunkimarkkinointi Tapahtumakaupunki Jyväskylä
- osallisuuspalvelut
Kaupungin viestintää johtavat kaupunginhallitus ja kaupunginjohtaja.
Viestinnästä, markkinoinnista ja osallisuuspalveluista vastaa
Emmi Hyvönen, viestintäjohtaja
[email protected], p. 050 312 5370
Esitteitä
Tiedustelut [email protected] tai Visit Jyväskylä Region matkailuneuvonta:
Kauppakeskus Forum, Jyväskylä-piste
Asemakatu 7, 40100 Jyväskylä
Sisäänkäynnit sekä Asemakadun puolelta että kauppakeskuksesta
p. 014 569 0113
[email protected]
