2.4.2024
www-tilasto maaliskuulta 2024
- Sivun katseluita kaupungin pääsivustolla: 469 333, noin 7 000 vähemmän kuin edellisessä kuussa
- Sivun katselut Jyväskylän seutu -sivustolla: 2 082, samna verran kuin edellisessä kuussa
- Sivun katselut Visit Jyväskylä-sivuilla: 149 027, noin 11 000 enemmän kuin edellisessä kuussa
Etusivulla käyntejä: 31 532, noin 1500 vähemmän kuin edellisessä kuussa
- Käytetyin selain: Chrome (n. 55%)
- Käytetyin käyttöjärjestelmä: Android (n. 45%)
68% käynneistä tehtiin pääsivustolle tehtiin älypuhelimella, 28.8% tietokoneella ja 2.9% tabletilla tai phabletilla
- Vilkkain viikonpäivä ja kellonaika: maanantai ja klo 10-11
- Kävijöitä sivustolla 91 eri maasta
- Luetuin uutinen oli 18.3.2024 julkaistu: " Linkki-linjojen liikennöinti 18.3. alkavalla viikolla", 31 229 lukukertaa
- Somesta eniten tultu verkkosivuille, Facebook 6 595, LinkedIn 529, X(Twitter) 389, Instagram 328 jne.
Sivut top 10
- Kirjaston Verkkokirjasto-palvelu 176 890 käyntiä
- Linkki 104 971
- Karttapalvelu 32 946
- Jyväskylän Vuokra-Asunnot Oy (JVA) 32 776
- jyvaskyla.fi etusivu 31 532
- Uutinen 18.3.: Linkki-linjojen liikennöinti 18.3. alkavalla viikolla 31 229
- Aikataulu- ja reittiopas (Linkki) 24 566
- Aikataulut ja reitit (Linkki) 23 294
- Jyväskylän kaupunginteatteri 20 919
- Linkin uutiset 20 135
Maaliskuun saapumiset sivuille
Kaupungin sivuille tultiin pääasiassa joko hakukoneen avulla (68%) tai kirjoittamalla osoite suoraan tai suosikin/kirjanmerkin avulla 25%. Ulkopuolisilta sivuilta klikkaamalla 3% ja sosiaalisen median palveluista klikkaamalla tultiin 3% tapauksista.
Suosituin Facebook -julkaisu pääkanavalla viime kuussa oli Aprillipila (1100 vuorovaikutusta) ja Instagramissa Jyväsjärven lumitaideteos (900).
Ja lisää mielenkiintoista www-tilastofaktaa löytyy kaupungin viestinnän sivuilta täältä:
https://www.jyvaskyla.fi/viestinta/internet