Hyppää pääsisältöön

Voit suodattaa hakutuloksia valitsemalla halumiasi suodattimia haun yhteydestä.

Jyväskylä-brändi

Jyväskylä-brändi rakentuu pitkäjänteisellä kaupunkimarkkinoinnilla ja yhteneväisellä mainetyöllä

Jyväskylän brändiä on ryhdytty rakentamaan nykymuodossaan vuonna 2019. Kyseessä on usean vuoden mittainen strateginen työ, jossa keskitytään Jyväskylälle strategisesti merkittävien teemojen markkinointiin ja viestintään. 

maine
brändi
brandi
markkinointi
Kuva
Kuokkalan silta yövalaistuksessa kesällä. Kuvaaja Atacan Ergin. Kuva Atacan Ergin

Viestinnän, markkinoinnin ja osallisuuspalveluiden yhteystiedot

Kaupungin viestinnän, markkinoinnin ja osallisuuspalvelujen johtaminen ja koordinointi, isojen strategisten hankkeiden ja edunvalvonnan viestintä, kaupunginhallituksen ja -valtuuston päätöksentekoon liittyvä viestintä.

Postia viestinnälle
[email protected]
Kaupungintalo, Vapaudenkatu 32, 40100 Jyväskylä
PL 193, 40101 Jyväskylä

viestintä
markkinointi
yhteystieto

Viestintä, markkinointi, osallisuuspalvelut

Jyväskylän kaupungin viestintä, markkinointi ja osallisuuspalvelut koordinoi ja linjaa kaupungin sisäistä ja ulkoista viestintää. Se myös huolehtii, että kaupungin päätöksistä tiedotetaan ja että kaupungin palveluviestintä tavoittaa kaupunkilaiset. 

Markkinoinnin ja viestinnän avulla edistetään kaupungin vetovoimaa, kasvua ja asukkaiden hyvinvointia sekä osallisuutta.

viestintä
markkinointi
tiedotus
verkkoviestintä
Kuva
Lutakko Jyväsjärveltä. Kuva Kalevi Korhonen