Luontevaa asiakaspalvelua kaikille: Allergiat ja astma
Allergia- ja astmaliitto
Diabetesliitto
Epilepsialiitto
Sairaskohtauksen sattuessa
- Älä koskaan vähättele ruokavaliorajoituksia ja allergioita.
- Älä saata asiakastasi tukalaan tilanteeseen ääneen ihmettelemällä.
- Kysy, mitä asiakkaasi voi käyttää.
- Tilauksen vastaanottajan tulee tietää, mitä annos sisältää.
- Asiakaspalvelussa toimiva henkilö ei saa käyttää voimakkaita hajusteita.
- Huomioi asiakaspalvelutilojen sisäilma, sen tulisi olla raikas ja hajuton ja sieltä tulisi löytyä tupakoimaton tila.
Astmainen voi saada kohtauksen:
- eläinpölystä, ruoka-aineista, siitepölystä, ja ilman epäpuhtauksistä
- voimakkaat hajut (kemikaalit, kukat) ja tuoksut (hajuvedet, partavedet yms.)
Lisätietoja:
http://www.allergia.com
Allergia- ja astmaliitto
Diabetesliitto
Epilepsialiitto
Sairaskohtauksen sattuessa
Asiasanat: