Luontevaa asiakaspalvelua kaikille: Allergiat ja astma

  • Älä koskaan vähättele ruokavaliorajoituksia ja allergioita.
  • Älä saata asiakastasi tukalaan tilanteeseen ääneen ihmettelemällä.
  • Kysy, mitä asiakkaasi voi käyttää.
  • Tilauksen vastaanottajan tulee tietää, mitä annos sisältää.
  • Asiakaspalvelussa toimiva henkilö ei saa käyttää voimakkaita hajusteita.
  • Huomioi asiakaspalvelutilojen sisäilma, sen tulisi olla raikas ja hajuton ja sieltä tulisi löytyä tupakoimaton tila.

Astmainen voi saada kohtauksen:

  • eläinpölystä, ruoka-aineista, siitepölystä, ja ilman epäpuhtauksistä
  • voimakkaat hajut (kemikaalit, kukat) ja tuoksut (hajuvedet, partavedet yms.)

Lisätietoja:
http://www.allergia.com