Hyppää pääsisältöön

4.6.2021

Jyväskylän Kankaan ”Elämäsi Kangas”-digimarkkinointikampanja on päässyt kuntamarkkinoinnin SM-kilpailussa ”shortlistalle”, eli 13:n parhaan joukkoon.
Kuva
Joogaaja Kankaalla

Osallistuvia töitä oli eri puolilta Suomea 46. Elämäsi Kangas – digimarkkinointikampanja toteutettiin rakentamaan aluebrändiä ja vauhdittamaan alueen asuntomyyntiä. Markkinointikeinoina toimivat vaikuttaja- ja asukastarinat, visuaaliset kuvat ja videot.
Kankaan markkinointia tehdään yhteistyössä Jyväskylän kaupungin, Skanskan ja YIT:n kanssa, ja kilpailussa mukana oleva digikampanja on osa pitkäjänteistä markkinointiyhteistyötä. Uusien asukkaiden houkutteluun ja Kankaan tunnettuuden lisäämiseen tähtäävä digimarkkinointikampanja oli MySomen toteuttama kokonaisuus ja sitä jatketaan tänä kesänä uusin teemoin.

Voit käydä tutustumassa Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailun kilpailutöihin ja äänestää suosikkiasi (eli Kangasta ?).

Lisäksi Jyväskylän Kangas on mukana European Bauhaus Prizes 2021 -kilpailussa, jonka tavoitteena on antaa tunnustusta saavutuksille, konsepteille ja ideoille, jotka parhaiten ilmentävät kauniita, kestäviä ja osallistavia paikkoja ja yhteisöjä eri puolilla Eurooppaa. Kilpailu on osa EU:n vihreän kehityksen ohjelmaa. Lue kilpailusta lisää.

 

Asiasanat: