Postilakolla on vaikutuksia myös vammaispalveluiden kanssa asioimiseen. Kun kaupungin vammaispalveluissa tehdään asiakkaalle uusi palvelupäätös, se annetaan asiakkaalle tiedoksi puhelimitse, jotta palvelun aloitus ei viivästy postilakon vuoksi. Päätös lähetetään postitse lakon päätyttyä. Päätökset sekä muut asiakirjat voi noutaa halutessaan vammaispalveluiden toimistolta (Ylistönmäentie 33) arkisin kello 8.00–15.30.

Henkilökohtaisen avun tuntilistat voi lähettää verkossa Omahyvis-palvelussa. Ohje lähettämiseen on Jyväskylän kaupungin vammaispalveluiden sivuilla.  

Postilakon vaikutuksista muun muassa laskujen viivästyttämiseen ja valitusaikoihin voi lukea tarkemmin Jyväskylän kaupungin 8.11.2019 julkaisemasta uutisesta.  
 
Lisätietoja:

Nita Partio, johtava sosiaalityöntekijä, Jyväskylän kaupunki, p. 014 266 8680, nita.partio[at]jyvaskyla.fi

Päivi Junnilainen, palvelupäällikkö, Jyväskylän kaupunki, p. 014 266 3636, paivi.junnilainen[at]jyvaskyla.fi

Vammaispalveluiden yhteystiedot