Nyt voit chattailla neuvolan terveydenhoitajan kanssa tai jättää neuvolaan soittopyynnön verkossa.

Jyväskylän yhteistoiminta-alueen terveyskeskuksen neuvoloiden terveydenhoitajan kanssa voi nyt keskustella myös chatissä. Myös neuvolan takaisinsoittopyyntöpalvelu avautuu tänään. Jyväskyläläinen neuvolan asiakas voi verkkosivuilla jättää neuvolaan soittopyynnön kiireettömissä asioissa. Molemmat palvelut avautuvat tänään 9.4.2019.

Chat-palvelu on avoinna kolmena arkipäivänä kaksi tuntia kerrallaan

Neuvola-chatissä asiakkaat voivat keskustella nimettömästi raskauteen, vauvan ja alle kouluikäisen lapsen hoitoon ja terveyteen liittyvistä asioita ja saada yleistä terveysneuvontaa ja palveluohjausta. Neuvola-chat on avoinna kolmena arkipäivänä iltapäivisin, tiistaista torstaihin klo 13-15.

– Chatissa voi kysyä ja keskustella nimettömästi terveydenhoitajan kanssa. On hyvä kuitenkin muistaa, että chatin kautta ei voi hoitaa tunnistautumista vaativia henkilökohtaisia asioita, kuten ajanvarausta tai laboratoriokokeiden tuloksien kyselyä, selvittää osastonhoitaja Niina Romo.

Soittopyyntö neuvolaan verkossa

Jyväskyläinen asiakas voi jättää kiireettömissä asioissa neuvolaan soittopyynnön neuvolan verkkosivulla. Asiakas voi tehdä pyynnön takaisinsoitosta hänelle sopivaan ajankohtaan. Mikäli pyynnön ajankohtana puhelinpalvelussa on ruuhkaa, asiakkaalle soitetaan viimeistään kolmantena arkipäivänä soitosta. Soittopyyntöihin vastaavat neuvoloiden puhelinpalvelussa kulloinkin vuorossa olevat terveydenhoitajat.

https://www.jyvaskyla.fi/terveys/neuvolat

Lisätietoja:
Osastonhoitaja Niina Romo, p. 014 266 2220
osastonhoitaja Hannele Virenius, p. p. 014 266 2198
Osastonhoitaja Lea Nevala, p. 014 336 5400