Sähköisen yhteydenottolomakkeen avulla asiakas voi esimerkiksi tiedustella omiin palveluihinsa liittyviä asioita, lähettää hakemuksiinsa täydentävää tietoa tai tiedustella, missä vaiheessa hänen asiansa etenee.

Jyväskylän kaupungin vammaispalveluihin voi ottaa yhteyttä nyt myös sähköisesti. Sähköisen yhteydenottolomakkeen avulla asiakas voi esimerkiksi tiedustella omiin palveluihinsa liittyviä asioita, lähettää hakemuksiinsa täydentävää tietoa tai tiedustella, missä vaiheessa hänen asiansa etenee.

Sähköinen yhteydenottolomake on tietosuojattu ja palveluun kirjaudutaan omilla pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Sähköinen yhteydenotto vaatii tunnistautumisen OmaHyvis-palveluun.
– Sähköinen yhteydenottolomake on turvallinen viestityskanava. Myös asiakkaat ovat toivoneet sähköisen asioinnin mahdollisuutta, palvelupäällikkö Juho Suortti kertoo.

Asiakkaiden sähköisiin yhteydenottoihin vastataan mahdollisimman pian, viimeistään 7 päivän kuluessa.

https://www.jyvaskyla.fi/sosiaali-ja-terveyspalvelut/vammaisten-palvelut/palveluiden-hakeminen-ja-yhteystiedot-0

Lisätietoja:
palvelupäällikkö Juho Suortti, p. 014 266 4063