Hyppää pääsisältöön
Kuva
Kaksi henkilöä pöydän ääressä tietokoneiden kanssa. Kuva Tero Takalo-Eskola
Pääsisältö

Työnhaun asioitasi voit hoitaa paikan päällä osoitteessa Hannikaisenkatu 11—13. Lisäksi voit hoitaa työnhaun asioitasi verkossa. 

Työmarkkinatorin Asiointi –verkkopalvelussa voit

•  voit jättää yhteydenottopyynnön omavalmentajallesi
•  ilmoittaa työttömyytesi alkamisesta ja päättymisestä tai muista muutoksista tilanteessasi
•  tarkistaa ja päivittää työllistymissuunnitelmaasi ja ilmoittaa sen toteuttamisesta.
•  ilmoittaa työnhakuvelvollisuutesi täyttämisestä
•  tarkistaa muut sovitut asiat ja tehtävät
•  vastata selvityspyyntöihin sekä seurata selvityspyyntöjen ja lausuntojen etenemistä
•  päivittää yhteystietojasi.

Asiakirjojen palautus sähköisesti ja paikan päälle

Asiakirjojen palautus sähköisesti: Mikäli sinulla on palautettavia asiakirjoja, voit jättää ne meille suojattuna sähköpostina SecMail -palvelun avulla alta löytyvän lähetyslinkin kautta. Suojattuja viestejä voi lähettää palvelussa rekisteröityneenä ja kirjautuneen käyttäjänä tai ilman rekisteröitymistä.

Lähetä SecMail -suojattu sähköposti

Suojatun viestin lukeminen ja palvelun käyttäjäksi rekisteröityminen

Kun sinulle lähetetään suojattu sähköpostiviesti, saat siitä ilmoituksen sähköpostiisi. Ilmoitus sisältää linkin, jonka kautta voit lukea viestin. Ensimmäisellä kerralla sinun tulee rekisteröityä SecMail-palveluun.

Rekisteröityessäsi annat etu- ja sukunimesi sekä puhelinnumerosi, johon lähetetään aktivointikoodi. Voit valita itse salasanan tai antaa palvelun arpoa satunnaisen salasanan. Kun puhelinnumero on vahvistettu aktivointikoodilla, saat sähköpostiisi ohjeet rekisteröinnin viimeistelemiseksi. Kun rekisteröinti on valmis, voit lukea sinulle lähetetyn suojatun viestin. Jatkossa saat ilmoituksen jokaisesta sinulle lähetetystä suojatusta viestistä sähköpostiisi. Voit avata viestit kirjautumalla SecMail-palveluun sähköpostiosoitteellasi, rekisteröinnin yhteydessä määritellyllä salasanalla ja kirjautumisen yhteydessä lähetettävällä istuntosalasanalla.

Voit vastata viestiin samalla sivulla, missä luit sen. Et voi lisätä viestiin uusia vastaanottajia, vaan viesti menee niille, jotka lähettäjä on valinnut.

Luetut viestit poistetaan automaattisesti seitsemän päivän kuluttua. Avaamattomat viestit poistetaan 14 päivän kuluttua.

Jätä asiakirjoja paikan päälle: Hannikaisenkatu 11-13: Voit jättää asiakirjoja kirjekuoressa aulapalveluhenkilölle arkisin klo 9-15.30 välillä. Aukiolojen ulkopuolella voit jättää asiakirjoja ulko-oven vierestä löytyvään postilaatikkoon. 

Postiosoite:
Työllisyyspalvelut
Hannikaisenkatu 11-13
40100, Jyväskylä

Jyväskylän kaupungin työllisyyspalvelut

Puhelinpalvelut

Jyväskylän kaupungin työllisyyspalvelut -puhelinneuvonta

Työllisyyspalveluiden neuvontanumeroon voit soittaa, kun tarvitset yleistä neuvontaa, lisätietoja tai ohjeistusta työllistymiseen liittyvissä asioissa. Neuvontanumerossa voit myös jättää yhteydenottopyynnön tai aikavarauspyynnön Jyväskylän kaupungin työllisyyspalveluiden omavalmentajille.

Puhelinnumerot
(puhelin, pvm/mpm) 014 5690134
Normaalit palveluajat viikonpäivät
Ma: 9:00-15:00
Ti: 9:00-15:00
Ke: 9:00-15:00
To: 9:00-15:00
Pe: 9:00-15:00
La: Suljettu
Su: Suljettu
Poikkeavat palveluajat
pitkäperjantai 18.4.2025 suljettu
1.pääsiäispäivä 20.4.2025 suljettu
2. pääsiäispäivä 21.4.2025 suljettu
vappu 1.5.2025 suljettu
helatorstai 29.5.2025 suljettu
juhannuspäivä 21.6.2025 suljettu
itsenäisyyspäivä 6.12.2025 suljettu
jouluaatto 24.12.2025 suljettu
joulupäivä 25.12.2025 suljettu
tapaninpäivä 26.12.2025 suljettu
uudenvuodenpäivä 1.1.2026 suljettu
loppiainen 6.1.2026 suljettu