Asiakastyytyväisyys
Ikääntyneiden palvelut - pikakysely asiakastyytyväisyydestä
Pikakyselyyn vastaaminen sujuu nopeasti. Kysymyksiä on seitsemän.
Monivalintakysymysten lisäksi kyselyssä voi jättää ikääntyneiden palveluille palautetta kirjallisesti.
Jyväskylän ikääntyneiden palveluissa toivotaan palautetta toimintayksiköiden asiakkailta ja heidän omaisiltaan.
Palautetta kerätään sekä kaupungin omista yksiköistä että ostopalveluin tuotetuista toimintayksiköistä. Kyselyiden lähtökohtana on saada kuulla asiakkaan ja omaisen kokemuksia saamistaan palveluista.
Aiempina vuosina kaikissa toimintayksiköissä asiakkaat ja omaiset ovat voineet vastata tablettikyselyyn. Näitä tablettikyselyitä ei valitettavasti vuonna 2020 koronavirustilanteen vuoksi voida järjestää.
Alla olevat asiakastyytyväisyyskyselyt toimivat ympäri vuoden ja niihin toivomme runsaasti vastauksia.
Linkit asiakastyytyväisyyskyselyihin
Asiakastyytyväisyyskyselyt ovat pikakyselyä laajempia ja yksilöityjä kullekin palvelualueelle.
- Ikääntyneiden asuminen (asiakas)
- Ikääntyneiden asuminen (omainen)
- Kotihoito (asiakas)
- Kotihoito (omainen)
- Tukipalvelut (asiakas)