Suoraan sisältöön

Uuden salasanan hakeminen

Uuden salasanan hakemisen yhteydessä tarvitaan pankkitunnuksia tai mobiilivarmennetta.

Uusi salasana haetaan osoitteen https://oma.jyvaskyla.fi/frontpage/index?lang=fi kautta.

Valitse sivun oikeasta yläkulmasta kohta Kirjaudu sisään, jolloin aukeaa vaihe Kirjaudu palveluun. Valitse kohta Olen unohtanut salasanani. Lisää seuraavaan kohtaan sähköpostiosoitteesi, tämän jälkeen aktivoituu painike Uusi salasanani. Ohjelma siirtyy tunnistuspalveluun (pankkitunnistus tai mobiilivarmenne), suorita tunnistautuminen. Valitse tämän jälkeen Jatka Palveluun, jonka jälkeen voit lisätä uuden salasanan ja valita Vaihda salasana.

Salasanan vaihtamisen jälkeen ohjelma palaa Oma Jyväskylän sivulle, jossa näkyvät omat tietosi. Klikkaamalla otsikkoa Oma Jyväskylä pääset valitsemaan palvelun jota haluat käyttää.

Ongelmia kirjautumisen yhteydessä

Jos olet rekisteröitynyt sähköisen palvelun käyttäjäksi ennen 22.3.2017, palveluun kirjautuminen ei välttämättä onnistu.

22.3.2017 Jyväskylän kaupungin sähköisissä palveluissa otettiin käyttöön suomi.fi-tunnistautuminen, jonka vuoksi käyttäjien on rekisteröidyttävä uudelleen palvelun käyttäjiksi pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Tässä yhteydessä tehdään uusi käyttäjätunnus, näin toimittaessa olemassa olevat tiedot asiointipalvelussa siirtyvät uudelle tunnukselle.

Copyright © Jyväskylän kaupunki 2018 • Sivun alkuunTietoja sivustosta