Ohjattu kuntoliikunta

Ohjatut liikuntaryhmät on keskeytetty ja uimahallit suljettuina yleisöltä 28.2.2021 asti.

Katso liikuntapaikkojen sulkuajat ja koronaviruksen vaikutukset liikuntapalveluihin Koronaviruksen vaikutukset liikuntapalveluihin -sivulta.

Jyväskylän kaupungin liikuntapalvelut järjestää erityis- ja terveysliikunnan ohjattuja liikuntapalveluja yhteistyötahojen kanssa eri puolilla kaupunkia. Suosituimpia liikuntaryhmiä ovat erilaiset vesiliikunnan ryhmät sekä kuntosaliryhmät.

Toiminnan tavoitteena on edistää kuntalaisten liikunnan harrastamista sekä tarjota terveyttä edistävää ja ylläpitävää liikuntaa eri ikäryhmille. Tärkeimpänä kohderyhmänä ovat ne kuntalaiset, joille säännöllinen liikunta on terveyden kannalta tärkeää, tai jotka liikkuvat terveytensä kannalta liian vähän. Tukea liikunnan aloittamiseen saa tarvittaessa liikuntapalvelujen tarjoamasta maksuttomasta henkilökohtaisesta liikuntaneuvontapalvelusta

Liikuntapalvelujen ohjaajat ovat liikunta- ja terveysalan alan ammattilaisia, joiden ohjauksessa on helppoa löytää liikkumisen ilo.

Etäjumppaa turvallisesti kotona

Käynnistämme tiistaina 19.1.2021 ohjatut kuntoliikunnan jumpat etäyhteyksin. Etäjumppaan voi osallistua kotona tietokoneen, tabletin tai puhelimen välityksellä. Laitteessa tulee olla verkkoyhteys. Tavoitteena on järjestää etäjumppa joka tiistai klo 16.30-17.20. Etäjumppaan ei tarvitse varata paikkaa ja osallistuminen on maksuton. 

  • Paina alla olevasta linkistä ja odota, että sinut hyväksytään mukaan.
  • Paina vielä ”Join with Computer Audio”. Toiset osallistujat näkevät nimen, jolla kirjauduit sisään.
  • Tarvittaessa vie hiiri oikeaan ylänurkkaan ja paina ”full screen”. Saat kuvan koko näyttöön.
  • Mikäli haluat kommentoida jumppaa, niin ruudun alareunassa on kuvake "chat". Painamalla kuvakkeesta pääset kirjoittamaan meille viestiä. Kaikki osallistujat näkevät viestisi.
  • Äänen ja kuvan laatuun vaikuttaa suuresti vastaanottajan laitteen toiminnot ja verkkoyhteyden toimivuus.
  • Jumppaan on hyvä liittyä noin 5-15 minuuttia ennen jumpan alkua.

Kehonpainotreeni ti klo 16.30-17.20 (19.1.-2.2.)  Tässä linkki osallistumiseen.
Kahvakuula ti klo 16.30-17.20 (9.-23.2.) Tässä linkki osallistumiseen.