Tikkakosken Asiointipiste

Tikkakosken Asiointipiste c/o Tikkakosken monipalvelupiste

Asiointipiste-logo

Kirkkokatu 3
41160 Tikkakoski
p. 014 266 2005
tikkakosken.yhteispalvelu@jkl.fi

Aukioloajat:

ma - ke 9 - 16

to - pe 9 - 15

Poikkeavat aukioloajat: suomi.fi

Julkiset palvelut yhdestä paikasta helposti, nopeasti ja ystävällisesti

Tikkakosken Asiointipiste on Jyväskylän kaupungin ylläpitämä julkisen hallinnon yhteinen asiakaspalvelupiste.

Asiointipisteissä asukkaat voivat hoitaa asiansa Kelan, Verohallinnon, Maistraatin ja Jyväskylän kaupungin kanssa.

Palveluneuvoja antaa Asiointipisteessä henkilökohtaista neuvontaa ja opastusta esim. verkkoasioinnissa. Asiointipisteestä voi hakea myös edellä mainittujen viranomaisten lomakkeita sekä Jyväskylän kaupungin palveluyksiköiden lomakkeita, oppaita ja esitteitä.

Asiointipisteessä kansalaiset saavat julkista palvelua tehokkaasti, yhdenvertaisesti ja kohtuuetäisyydellä asuinpaikastaan.

Asiointipisteessä asiointia varten mukaan kannattaa ottaa henkilöllisyystodistus ja verkkoasiointitunnukset (pankkitunnukset tai mobiilivarmenne tai henkilökortti), joilla pääsee kirjautumaan viranomaisen sähköisiin palveluihin.

Palvelutarjonta

Järjestöyhteistyö

  • tietoa ja esitteitä järjestöjen toiminnasta

Sisäisten postien kulku

Toimitamme perille yhteistyökumppaneille tarkoitettua postia. Kelan ja Jyväskylän kaupungin palveluyksiköiden posttia voi jättää palveluneuvojalle eteenpäin lähetettäväksi.

Kaupungin viralliset ilmoitukset ja kuulutukset

Jyväskylän kaupungintalon kirjaamossa on nähtävillä kaupungin viralliset kuulutukset sekä tonttijako-, kaavamuutos- ja katusuunnitelmapiirustukset nähtävillä oloaikana.

Vain muistutukset ja huomautukset voi jättää Asiointipisteeseen edelleen toimitettavaksi.

Kelan avustavat asiakaspalvelut

  • lomakkeet ja hakemusten eteenpäin toimittaminen
  • ohjausta Kelan verkkosivujen ja sähköisten palvelujen käytössä

Maistraatin avustavat asiakaspalvelut

  • maistraatin lomakkeet ja postitusneuvonta
  • ohjausta maistraatin verkkosivujen ja sähköisten palvelujen käytössä

Verohallinnon avustavat asiakaspalvelut

  • lomakkeet ja postitusneuvonta
  • ohjausta Verohallinnon nettisivujen sähköisten palvelujen käytössä

Matkailuneuvonta, esitteet ja kartat

Sivistyspalvelujen avustavat asiakaspalvelut

  • osallistu ja vaikuta -neuvontaa
  • kulttuuripalvelu- ja tapahtumaneuvontaa
  • liikuntapalveluneuvontaa

Sosiaali- ja terveyspalvelujen avustavat asiakaspalvelut

  • sosiaalipalveluiden ohjausta
  • terveyspalvelujen ohjausta
  • hakemuslomakkeet, mm. omaishoitohakemukset ja vammaispalveluhakemukset
  • ohjausta sähköisten palvelujen käyttöön

Valokopiot ja skannaus

  • viranomaiskumppanihakemuksiin liittyvien asiakirjojen kopiointi
  • sähköiseen asiointiin tarvittavien liitteiden skannausneuvonta

Vuokra-asuntoasiat

Yleisö-internet

Asiakkaiden käytössä kaksi asiakaskonetta sekä tulostusmahdollisuus

Palaute- ja ajanvarauskanavien käytön neuvontaa

Muut palvelut

  • Tikkakosken monipalvelupisteen toimintoihin liittyvä neuvonta ja ohjaus
  • Monipalvelupisteen sisäisten palvelupyyntöjen hoito

Linkit

Tikkakosken Asiointipiste c/o Tikkakosken monipalvelupiste

Asiointipiste-logo

Kirkkokatu 3
41160 Tikkakoski
p. 014 266 2005
tikkakosken.yhteispalvelu@jkl.fi

Aukioloajat:

ma - ke 9 - 16

to - pe 9 - 15

Poikkeavat aukioloajat: suomi.fi

Kaupunginosa: