6.8.2024
www-tilasto heinäkuulta 2024
- Sivun katseluita kaupungin pääsivustolla: 342 262, noin 30 000 vähemmän kuin edellisessä kuussa
- Sivun katselut Jyväskylän seutu -sivustolla: 1 753, noin 200 vähemmän kuin edellisessä kuussa
- Sivun katselut Visit Jyväskylä-sivuilla: 454 511, noin 200 000 enemmän kuin edellisessä kuussa
Etusivulla käyntejä: 23 915, noin 3000 vähemmän kuin edellisessä kuussa
- Käytetyin selain: Chrome (n. 53%)
- Käytetyin käyttöjärjestelmä: Android (n. 47%)
73% käynneistä tehtiin pääsivustolle tehtiin älypuhelimella, 23% tietokoneella ja 4% tabletilla tai phabletilla
- Vilkkain viikonpäivä ja kellonaika: maanantai ja klo 12-13
- Kävijöitä sivustolla 79 eri maasta
- Luetuin uutinen oli 14.5.2024 julkaistu: "Taidemuseon kesänäyttelyissä ammennetaan arjen säröistä ja nyrjähdyksistä", 1535 lukukertaa
- Somesta eniten tultu verkkosivuille, Facebook 3 033, Instagram 286, X(Twitter) 114 jne.
Sivut top 10
- Kirjaston Verkkokirjasto-palvelu 151 327 käyntiä
- Linkki 37 072
- Karttapalvelu 36 232
- Jyväskylän Vuokra-Asunnot Oy (JVA) 35 705
- Linkin aikataulut 32 480
- Aikataulut ja reitit (Linkki) 25 352
- jyvaskyla.fi etusivu 23 915
- Jyväskylän seudun tapahtuma- ja harrastekalenterin etusivu 14 650
- Linkin hinnasto 13 064
- Suomen MM-ralli (Visit Jyväskylä) 12 993
Kesäkuun saapumiset sivuille
Kaupungin sivuille tultiin pääasiassa joko hakukoneen avulla (70%) tai kirjoittamalla osoite suoraan tai suosikin/kirjanmerkin avulla 22%. Ulkopuolisilta sivuilta klikkaamalla 4% ja sosiaalisen median palveluista klikkaamalla tultiin 2% tapauksista.
Suosituin Facebook -julkaisu pääkanavalla viime kuussa oli Lauri Markkasen haastattelu(479 vuorovaikutusta) ja Instagramissa Lähtöseremonia on käynnissä (356).
Ja lisää mielenkiintoista www-tilastofaktaa löytyy kaupungin viestinnän sivuilta täältä:
https://www.jyvaskyla.fi/viestinta/internet