Hyppää pääsisältöön
Kuva
Lutakko Jyväsjärveltä. Kuva Kalevi Korhonen
Pääsisältö

Jyväskylän kaupungin viestintä, markkinointi ja osallisuuspalvelut koordinoi ja linjaa kaupungin sisäistä ja ulkoista viestintää. Se myös huolehtii, että kaupungin päätöksistä tiedotetaan ja että kaupungin palveluviestintä tavoittaa kaupunkilaiset. 

Markkinoinnin ja viestinnän avulla edistetään kaupungin vetovoimaa, kasvua ja asukkaiden hyvinvointia sekä osallisuutta.

Tehtäväkokonaisuuksia

  • strateginen viestinnän ja markkinoinnin johtaminen ja kehittäminen
  • henkilöstöviestintä
  • valmistelu- ja päätösviestintä
  • palveluviestintä ja palveluiden markkinointi
  • häiriötilanne- ja kriisiviestintä
  • verkkoviestintä
  • mediaviestintä
  • sidosryhmäviestintä
  • kaupunkimarkkinointi
  • elinkeinomarkkinointi
  • tapahtumakaupunkimarkkinointi Tapahtumakaupunki Jyväskylä
  • osallisuuspalvelut

Kaupungin viestintää johtavat kaupunginhallitus ja kaupunginjohtaja. 

Viestinnästä, markkinoinnista ja osallisuuspalveluista vastaa 
Emmi Palokangas, viestintäjohtaja
[email protected], p. 050 312 5370

Asiasanat:  
viestintä
markkinointi
tiedotus
verkkoviestintä