Suoraan sisältöön

Vanhuspalveluiden raati

Jyväskylässä vanhuspalveluihin perustettiin vuoden 2012 raati, jonka tavoitteena on toimia suorana vaikuttamiskanavana kuntalaisille.

Asiakasraati on ikääntyneiden asioista kiinnostuneista kuntalaisista koottu epämuodollinen kehittämis- ja keskusteluryhmä.
Raadissa keskustellaan ikääntyneitä koskevista palveluista ja niiden kehittämisestä. Kehittämisideat kootaan vanhus- ja vammaispalveluiden johtoryhmälle ja viedään tarvittaessa tiedoksi muille palvelualueille.

Raadin kokoukset järjestetään pääsääntöisesti Keljonkadun palvelukeskuksessa ja kokouksien kesto on noin kaksi tuntia kerrallaan. Kokouksista ei makseta kokouspalkkiota.

Kehitettävien asioiden ohella palaute asiakasraadista on ollut erittäin myönteistä. Vanhuspalveluiden asiakasraati on kokoontunut aktiivisen alun jälkeen harvemmin, mutta vuoden 2015 keväällä on tarkoitus aktivoitua uudelleen.

Raadin kokoukset 2015

  • 24.4.2015, aiheena raatiin osallistuminen, Jyväskylän uusi organisaatio, toimintasuunnitelma. Muistio
  • 6.3.2015, Aiheena Vanhus- ja vammaispalvelujen asiakas- ja henkilöpalautejärjestelmän kehittäminen
  1. Muistio
  2. Liite asiakas- ja henkilöpalautejärjestelmän kehittäminen

Raadin kokoukset keväällä 2014

Raadin kokoukset syksyllä 2013

Raadin kokoukset keväällä 2013

Raadin muistiot 2012

Raadin kokoontumiset syksyllä 2012

Kuntalaiset voivat lähettää raadille keskusteluaiheita ja ideoita yhteydenottolomakkeella.

Copyright © Jyväskylän kaupunki 2015 | Sivun alkuun | Tietoja sivustosta