Suoraan sisältöön
Avaa navigaatio
Jyväskylän kaupunki » Palvelut ikääntyville » Asiakastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyys vanhuspalveluissa

Jyväskylän vanhuspalveluissa toivotaan palautetta toimintayksiköiden asiakkailta ja heidän omaisiltaan. Palautetta kerätään sekä kaupungin omista yksiköistä että ostopalveluin tuotetuista toimintayksiköistä. Kyselyiden lähtökohtana on saada kuulla asiakkaan ja omaisen kokemuksia saamistaan palveluista.
Alla olevista linkeistä pääsee antamaan palautetta ympäri vuoden.

2018 asiakastyytyväisyyskyselyt:

Kotihoito, asiakas

Kotihoito, omainen

Kotihoidon tukipalvelut

Ympärivuorokautinen asuminen ja hoito, asukas

Ympärivuorokautinen asuminen ja hoito, omainen

Asiakastyytyväisyyskyselyjen tulokset 2017

Tablettikyselyt:

Kotihoito asiakas, oma toiminta

Kotihoito asiakas, ostopalvelut

Ympärivuorokautinen asuminen ja hoito, oma toiminta asiakas

Ympärivuorokautinen asuminen ja hoito, omatoiminta omainen

Ympärivuorokautinen asuminen ja hoito, ostopalvelut

OIVA-keskus

Päiväkeskukset asiakas

Verkkosivujen sähköinen kysely, tulokset 2017

Kooste verkkosivujen asiakastyytyväisyyskyselyjen tuloksista

Copyright © Jyväskylän kaupunki 2018 | Sivun alkuun | Tietoja sivustosta
Jyväskylän kaupungin pääFacebook-sivu Jyväskylän kaupungin pääTwitter-virta Jyväskylän kaupungin pääYouTube-kanava Jyväskylän kaupungin rss-virrat ja ohje