Suoraan sisältöön
Avaa navigaatio
Jyväskylän kaupunki » Uutisarkisto » Jyväskylän varhaiskasvatuksen asiakasraati kokoontuu 8.5.2018

Jyväskylän varhaiskasvatuksen asiakasraati kokoontuu 8.5.2018

Varhaiskasvatuksen asiakasraadin kevätkauden viimeinen tapaaminen on tiistaina 8.5. Tapaamisessa arvioidaan päättyvää toimintavuotta, käydään läpi asiakas- ja henkilöstökyselyn tuloksia asiakasraadin osalta sekä suunnitellaan elokuussa käynnistyvää toimintaa. Varhaiskasvatuksen asiakasraati on toiminut 10 vuotta varhaiskasvatuksen asiakkaiden osallistumisen foorumina. Toukokuun tapaamisessa käydään läpi ja arvioidaan, millaisia asioita asiakasraadissa on vuosien aikana käsitelty ja kuinka asiakkaiden osallistumisen mahdollisuudet ovat vuosien aikana kehittyneet.

Kaikilla varhaiskasvatuksessa olevien lasten vanhemmilla on mahdollisuus osallistua keskusteluun lähettämällä kommentteja, kokemuksia, kysymyksiä ja kehittämisideoita 7.5. mennessä osoitteeseen www.jyvaskyla.fi/paivahoito/asiakasraati. Asiakasraati voi käsitellä kokouksessaan yleisellä tasolla olevia varhaiskasvatukseen liittyviä kehittämis- ja parannusehdotuksia. Yksittäisten päiväkotien, perhepäivähoitajien tai kerhojen toimintaan raati ei voi ottaa kantaa.

Varhaiskasvatuksen asiakasraati on päiväkotien, perhepäivähoidon, kerhojen ja perhepuistojen asiakkaista koottu kehittämisfoorumi, jossa keskustellaan varhaiskasvatuksen laatuun liittyvistä asioista sekä kootaan yhdessä parannusehdotuksia palvelun kehittämistyöhön.

Lisätietoja:
palveluasiantuntija Tuija Pajunen, varhaiskasvatuspalvelut, p. 014 266 3318
palvelukoordinaattori Heli Arnberg, varhaiskasvatuspalvelut, p. 014 266 7746
www.jyvaskyla.fi/paivahoito/asiakasraati

27.4.2018Minna Hakkarainen

Copyright © Jyväskylän kaupunki 2018 | Sivun alkuun | Tietoja sivustosta
Jyväskylän kaupungin pääFacebook-sivu Jyväskylän kaupungin pääTwitter-virta Jyväskylän kaupungin pääYouTube-kanava Jyväskylän kaupungin rss-virrat ja ohje