Suoraan sisältöön
Avaa navigaatio
Jyväskylän kaupunki » Uutisarkisto » Jyväskylän varhaiskasvatuksen asiakasraati kokoontuu 17.11.2016

Jyväskylän varhaiskasvatuksen asiakasraati kokoontuu 17.11.2016

Varhaiskasvatuksen asiakasraati on päiväkotien, perhepäivähoidon, kerhojen ja perhepuistojen asiakkaista koottu kehittämisfoorumi, jossa keskustellaan varhaiskasvatuksen laatuun liittyvistä asioista sekä kootaan yhdessä parannusehdotuksia palvelun kehittämistyöhön. Asiakasraadin seuraava tapaaminen on torstaina 17.11. ja tapaamisessa teemana varhaiskasvatussuunnitelma 2017.

Kunnallisen ja yksityisen varhaiskasvatuksen asiakkaat voivat jättää kommentteja ja kysymyksiä asiakasraadin käsittelyyn 16.11. mennessä osoitteessa
www.jyvaskyla.fi/paivahoito/asiakasraati.

Asiakasraati voi käsitellä kokouksessaan yleisellä tasolla olevia varhaiskasvatukseen liittyviä kehittämis- ja parannusehdotuksia. Yksittäisten päiväkotien, perhepäivähoitajien tai kerhojen toimintaan raati ei voi ottaa kantaa.

Lisätietoja:
palveluasiantuntija Tuija Pajunen, varhaiskasvatuspalvelut, p. 014 266 3318
asiakaspalvelupäällikkö Heli Arnberg, varhaiskasvatuspalvelut, p. 014 266 7746

11.11.2016Minna Hakkarainen

Copyright © Jyväskylän kaupunki 2018 | Sivun alkuun | Tietoja sivustosta
Jyväskylän kaupungin pääFacebook-sivu Jyväskylän kaupungin pääTwitter-virta Jyväskylän kaupungin pääYouTube-kanava Jyväskylän kaupungin rss-virrat ja ohje