Suoraan sisältöön
Avaa navigaatio
Jyväskylän kaupunki » Uutisarkisto » Joukkoliikenteen asiakasraati kokoontuu 9.5.2016

Joukkoliikenteen asiakasraati kokoontuu 9.5.2016

Jyväskylän seudun joukkoliikenteen asiakasraati kokoontuu ruotimaan paikallisliikenteen asioita maanantaina 9.5. Järjestyksessään toisen asiakasraadin kokouksen teemana ovat aikataulujen ja reittien suunnittelu sekä kehittäminen.

Paikallisliikenteen käyttäjät ja asiasta kiinnostuneet voivat lähettää omia kysymyksiään ja kommenttejaan asiakasraadin käsiteltäväksi 8.5. mennessä. Yhteydenotto hoituu sähköisellä lomakkeella, joka löytyy osoitteesta http://linkki.jyvaskyla.fi/asiakasraati. Samalta nettisivulta löytyy myös asiakasraadin 4.4.2016 kokoontumisen muistio.

Asiakasraati käsittelee kokoontumisissaan paikallisliikenteen kehittämistä koko seudun näkökulmasta. Yksittäisiä linjoja, vuoroja, pysäkkejä tai palvelutilanteita koskeviin palautteisiin saa nopeimman vastauksen Jyväskylän sähköisen palautepalvelun https://s-asiointi.jkl.fi/eFeedback/ kautta.

Joukkoliikenteen kehittämisfoorumina toimiva 30-henkinen asiakasraati on aloittanut toimintansa kevään 2016 aikana. Raatilaiset on valittu mukaan hakemusten perusteella eri-ikäisistä, joukkoliikennettä aktiivisesti käyttävistä ja sen kehittämisestä kiinnostuneista jyväskyläläisistä, laukaalaisista ja muuramelaisista.


Lisätietoja:
- joukkoliikenneinsinööri Ari Tuovinen, p. 014 266 7593, ari.tuovinen[at]jkl.fi
- markkinointi- ja viestintäkoordinaattori Kristiina Pentikäinen, p. 014 266 5130, kristiina.pentikainen[at]jkl.fi

2.5.2016Kristiina Pentikäinen

Copyright © Jyväskylän kaupunki 2018 | Sivun alkuun | Tietoja sivustosta
Jyväskylän kaupungin pääFacebook-sivu Jyväskylän kaupungin pääTwitter-virta Jyväskylän kaupungin pääYouTube-kanava Jyväskylän kaupungin rss-virrat ja ohje