Suoraan sisältöön
Avaa navigaatio
Jyväskylän kaupunki » Uutisarkisto » Sähköinen asiointipalvelu Sosiaalihyvis helpottaa asiakkaiden yhteydenottoja

Sähköinen asiointipalvelu Sosiaalihyvis helpottaa asiakkaiden yhteydenottoja

Jyväskylän kaupunki ottaa toukokuun alussa käyttöön sähköisen asiointipalvelu Sosiaalihyviksen. Se on osa Hyvis.fi-palvelua. Sosiaalihyviksessä on aluksi muutamia yhteydenottolomakkeita sekä muita lomakkeita. Palvelu laajenee vähitellen.

Sosiaalihyviksen kautta voi lähettää turvallisesti yhteydenottopyyntölomakkeen aikuissosiaalityöhön, perheneuvolaan, lapsiperheiden kotipalveluun, lastensuojeluun ja lapsioikeudellisiin palveluihin. Lisäksi sähköisesti voi tässä vaiheessa lähettää lapsiperheiden kotipalveluhakemuksen, isyyden kiistämislomakkeen sekä lastensuojeluil-moituksen.

Sosiaalihyviksen tarkoituksena on helpottaa kuntalaisten asioimista eri palveluissa. Sähköi-nen palvelu on aina auki, jolloin asiakas voi ottaa yhteyttä, koska hänelle parhaiten sopii. Sosiaalihyviksen kautta ei voi kuitenkaan laittaa kiireellisiä yhteydenottopyyntöjä.

Sosiaalihyvikseen kirjaudutaan osoitteessa www.hyvis.fi/keskisuomi/fi/ pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.

Hyvis.fi – verkkosivusto sisältää keskitetysti ajantasaista, alueellista ja kansallista tietoa ter-veydestä ja hyvinvoinnista sekä sosiaali- ja terveyspalveluista. Tieto on ammattilaisten tuottamaa, ja Keski-Suomessa sisällön tuottamisessa toimivat yhteistyössä sairaanhoitopiirin terveyden edistämisen yksikön asiantuntijat.

Lisätietoja:

palvelujohtaja Päivi Kalilainen, Perheiden ennaltaehkäisevät sosiaali- ja terveyspalvelut, p. 014 266 3600

sovellusasiantuntija Päivi Orko, Sosiaali- ja perhepalvelut, p. 014 266 3344

18.4.2016Tuija Tiitinen

Copyright © Jyväskylän kaupunki 2018 | Sivun alkuun | Tietoja sivustosta
Jyväskylän kaupungin pääFacebook-sivu Jyväskylän kaupungin pääTwitter-virta Jyväskylän kaupungin pääYouTube-kanava Jyväskylän kaupungin rss-virrat ja ohje