Suoraan sisältöön
Avaa navigaatio
Jyväskylän kaupunki » Uutisarkisto » Nuorisopalvelujen asiakaskysely avoinna 15.4. saakka

Nuorisopalvelujen asiakaskysely avoinna 15.4. saakka

 Jyväskylän nuorisopalvelujen sähköiseen asiakaskyselyyn voi antaa palautetta 15.4. saakka. Kysely on suunnattu kaikille 9-29-vuotiaille jyväskyläläisille ja siihen pääsee vastaamaan tästä avautuvasta linkistä: Asiakaskysely. Linkki kyselyyn löytyy myös nuorisopalvelujen nettisivuilta www.jyvaskyla.fi/nuoriso ja nuorisotiloilla kyselyn voi täyttää myös paperiversiona. Nuorisonohjaajat auttavat, jos vastaamisessa on ongelmia.

Nuorten näkemyksiä halutaan kuulla tarjolla olevista palveluista ja sitä kautta kehittää nuorisopalvelujen toimintaa. Kokemuksia kerätään muun muassa nuorisotilojen aukioloajoista, toimintamahdollisuuksista, tiedon saannista, nuorisokortista sekä loma-aikojen toiminnasta. Lisäksi kyselyllä halutaan kuulla nuorten ideoita ja ajatuksia toiminnan kehittämistyöhön.

–On tärkeää saada palautetta olemassa olevasta toiminnasta ja toivottavasti saamme myös uusia ideoita ja ajatuksia toimintamme kehittämiseksi, sanoo osallisuuskasvatuksen koorinaattori Eeva Mäntylä nuorisopalveluista.

Osallisuus ja nuorten kuuleminen ovat nuorisopalvelujen kantavia toimintaperiaatteita.
–Asiakaskyselyyn vastaaminen on yksi keino kertoa omia näkemyksiä ja kehittämisideoita suoraan palvelulle, Eeva Mäntylä kannustaa.

Kyselyn tulokset löytyvät nuorisopalvelujen nettisivuilta 30.4. Tuloksia tullaan käymään läpi nuorisovaltuustossa ja nuorisotiloilla.

Lisätietoja:
osallisuuskasvatuksen koordinaattori Eeva Mäntylä, nuorisopalvelut, p. 014 266 4230

10.3.2016Kirsti Lehtola

Copyright © Jyväskylän kaupunki 2018 | Sivun alkuun | Tietoja sivustosta
Jyväskylän kaupungin pääFacebook-sivu Jyväskylän kaupungin pääTwitter-virta Jyväskylän kaupungin pääYouTube-kanava Jyväskylän kaupungin rss-virrat ja ohje