Suoraan sisältöön
Avaa navigaatio
Jyväskylän kaupunki » Uutisarkisto » Monetra Tulkkipalvelu Jyväskylän palvelunumero toimii

Monetra Tulkkipalvelu Jyväskylän palvelunumero toimii

Monetra Tulkkipalvelun palvelunumeron ongelmat on saatu ratkaistua, joten sekä tilaus- kuin laskutusasioissa soitetaan alkuperäisen tiedotteen mukaisesti palvelunumeroon 08 558 41856. Aiemmin annetut suorat puhelinnumerot eivät enää toimi.

Toistaiseksi kuitenkin akuutissa päivystysluontoisessa tulkin tarpeessa soitetaan väliaikaiseen päivystysnumeroon 044 7031860 normaalin palveluajan ulkopuolella arki-iltaisin klo 15.30-22 ja la-su klo 9-22.

Lisäksi sähköinen tilauslomake toimii, joten sitä kannattaa hyödyntää osoitteessa http://www.monetra.fi/etusivu/asioi-meilla/tilaa-tulkkaus/

Monetra Tulkkipalvelu Jyväskylä pahoittelee häiriöitä ja kiitää asiakkaita kärsivällisyydestä

Lisätietoja: palvelupäällikkö Veera Rautavuoma p. 050 307 3155


Alla alkuperäinen 29.1.2016 lähetetty tiedote


Keski-Suomen tulkkikeskus on 1.2. lähtien Monetra Tulkkipalvelu Jyväskylä – palvelut toimivat, yhteydenottotiedot muuttuvat

Keski-Suomen tulkkikeskus yhtiöitetään kaupunginhallituksen päätöksen mukaisesti Monetra Oy:lle 1.2.2016. Toimitilat Puistokadulla sekä vanha tuttu tiimi säilyvät, mutta yhteystiedot muuttuvat.

Yksi uusi palvelunumero vastaa

1.2. lähtien käytössä on yksi palvelunumero, josta palvellaan niin tulkkauksiin, käännöksiin kuin laskutukseen liittyvissä asioissa. Palvelunumerossa 08 558 41856 palvellaan arkisin klo 8.30–15.30. Iltaisin ja viikonloppuisin palvelunumeron kautta saa yhteyden tulkkivälityksen päivystykseen.

Uutena tulkkivälityksen päivystys iltaisin ja viikonloppuisin sekä sähköinen tilauslomake

Uutta on tulkkivälityksen päivystys arkisin klo 15.30–22 ja viikonloppuisin klo 9–22, yhteyden päivystykseen saa soittamalla palvelunumeroon 08 558 41856, josta puhelu siirtyy tulkkipäivystykseen. Iltakymmenen jälkeen ilmenevässä akuutissa tulkin tarpeessa soitetaan entiseen tapaan suoraan tulkille päivystyslistalta.

Uutta on myös sähköinen tilauslomake, jonka avulla voi kätevästi hoitaa tilauksen myös palveluajan ulkopuolella. Lomake löytyy osoitteesta www.monetra.fi

Monetra Tulkkipalvelu Jyväskylä
Puistokatu 2 C, 4. krs., 40100 Jyväskylä
Sähköpostit ovat jatkossa muotoa etunimi.sukunimi(at)monetra.fi.

www.monetra.fi/tulkkipalvelu/jyvaskyla
www.jyvaskyla.fi/sosiaalipalvelut/tulkkipalvelut

Lisätietoja: palvelupäällikkö Veera Rautavuoma p. 050 307 3155

5.2.2016Tuija Ijäs

Copyright © Jyväskylän kaupunki 2018 | Sivun alkuun | Tietoja sivustosta
Jyväskylän kaupungin pääFacebook-sivu Jyväskylän kaupungin pääTwitter-virta Jyväskylän kaupungin pääYouTube-kanava Jyväskylän kaupungin rss-virrat ja ohje