Suoraan sisältöön
Avaa navigaatio
Jyväskylän kaupunki » Uutisarkisto » Varhaiskasvatuksen asiakasraati kokoontuu 31.8.2015

Varhaiskasvatuksen asiakasraati kokoontuu 31.8.2015

Jyväskylän kaupungin varhaiskasvatuspalvelujen asiakasraati käynnistää uuden toimintakauden maanantaina 31.8. Syyskauden ensimmäisen kokouksessa uudet raatilaiset tutustuvat toisiinsa ja raadin toimintaperiaatteisiin. Kokouksessa kartoitetaan lisäksi raatilaisten näkemyksiä Jyväskylän varhaiskasvatuksen tämän hetkisestä tilanteesta sekä sovitaan asiakasraadin syyskauden kokousten ajankohdista ja teemoista.

Päiväkotien, perhepäivähoidon, kerhojen ja perhepuistojen asiakkaat voivat jättää kommentteja ja kysymyksiä asiakasraadin käsittelyyn 30.8. mennessä osoitteessa www.jyvaskyla.fi/paivahoito/asiakasraati. Nettisivulta löytyvät myös raadin aikaisempien kokousten muistiot.

Asiakasraati voi käsitellä kokouksessaan yleisellä tasolla olevia varhaiskasvatukseen liittyviä kehittämis- ja parannusehdotuksia. Yksittäisten päiväkotien, perhepäivähoitajien tai kerhojen toimintaan raati ei voi ottaa kantaa.

Asiakasraati on varhaiskasvatuksen asiakkaista koottu kehittämisfoorumi. Asiakasraadissa keskustellaan päivähoidon laatuun ja sen kehittämiseen liittyvistä asioista sekä kootaan yhdessä parannusehdotuksia kehittämistyön pohjaksi varhaiskasvatuksen johtoryhmälle.

Lisätietoja:
asiakaspalvelupäällikkö Heli Arnberg, varhaiskasvatuspalvelut, p. 014 266 7746
palvelupäällikkö Tuija Pajunen, varhaiskasvatuspalvelut, p. 014 266 3318

19.8.2015Minna Hakkarainen

Copyright © Jyväskylän kaupunki 2018 | Sivun alkuun | Tietoja sivustosta
Jyväskylän kaupungin pääFacebook-sivu Jyväskylän kaupungin pääTwitter-virta Jyväskylän kaupungin pääYouTube-kanava Jyväskylän kaupungin rss-virrat ja ohje