Suoraan sisältöön
Avaa navigaatio
Jyväskylän kaupunki » Uutisarkisto » Varhaiskasvatuksen asiakasraati etsii uusia jäseniä

Varhaiskasvatuksen asiakasraati etsii uusia jäseniä Jyväskylässä

Ilmoittaudu mukaan 22.5. mennessä

Jyväskylän varhaiskasvatuksen asiakasraati etsii uusia jäseniä. Asiakasraati on varhaiskasvatuspalvelujen asiakkaiden osallisuus- ja kehittämisfoorumi. Kerran kuukaudessa kokoontuvassa raadissa keskustellaan palvelun sisältöön ja sen kehittämiseen liittyvistä asioista sekä kootaan yhdessä parannusehdotuksia kehittämistyön pohjaksi. Tarvittaessa asiakasraadilta pyydetään kannanottoja ajankohtaisiin ja valmisteilla oleviin asioihin.

Asiakasraatiin ilmoittaudutaan 22.5. mennessä sähköpostilla tuija.pajunen@jkl.fi.
Ilmoittautumisessa pyydetään mainitsemaan perheen käyttämä varhaiskasvatuspalvelu. Asiakasraatiin ilmoittautuneisiin otetaan yhteyttä kesäkuun aikana.

Asiakasraatiin toivotaan vanhempien edustusta eri puolilta Jyväskylää sekä kaikista kunnallisista ja yksityisistä palvelumuodoista: päiväkodeista, perhepäivähoidosta, lasten kerhoista sekä perhepuistoista. Raadin jäsen ei voi työskennellä Jyväskylässä päivähoitotehtävissä.

Asiakasraadissa käsiteltyjä teemoja ovat olleet muun muassa varhaiskasvatuksen hyvä alku, varhaiskasvatussuunnitelma ja esiopetuksen oppimissuunnitelma, lasten ravitsemus ja ruokailu, asiakkaiden osallisuus kasvun ja oppimisen palveluissa, päivystysjärjestelyt ja ympäristökasvatus.

Lisätietoja:
palvelupäällikkö Tuija Pajunen, varhaiskasvatuspalvelut, p. 014 266 3318
asiakaspalvelupäällikkö Heli Arnberg, varhaiskasvatuspalvelut, p. 014 266 7746
asiakasraadin toiminta ja kokousten muistiot: www.jyvaskyla.fi/paivahoito/asiakasraati

11.5.2015Minna Hakkarainen

Copyright © Jyväskylän kaupunki 2018 | Sivun alkuun | Tietoja sivustosta
Jyväskylän kaupungin pääFacebook-sivu Jyväskylän kaupungin pääTwitter-virta Jyväskylän kaupungin pääYouTube-kanava Jyväskylän kaupungin rss-virrat ja ohje