Suoraan sisältöön
Avaa navigaatio
Jyväskylän kaupunki » Uutisarkisto » Potilastietojärjestelmään ja takaisinsoittopalveluun liittyvät ongelmat on saatu ratkaistua

Potilastietojärjestelmään ja takaisinsoittopalveluun liittyvät ongelmat on saatu ratkaistua

Jyväskylän sekä JYTE-kuntien (Muurame, Uurainen ja Hankasalmi) terveydenhuoltoa aamulla koetellut palomuuriongelma on saatu ratkaistua. Tietohallinto on ilmoittanut, että yhteydet toimivat jälleen ja tietoverkon käyttö on turvallista. Kaikkien takaisinsoittojärjestelmään soittopyynnön jättäneiden tiedot ovat tallentuneet järjestelmään ja puhelujonoa aletaan nyt purkamaan. Avosairaanhoidossa on varauduttu tekemään töitä siten, että jokaiselle aamupäivän aikana soittopyyntöjä jättäneille soitetaan takaisin tämän päivän aikana.

Elisan palomuuripäivityksessä tapahtunut virhe esti aamun aikana terveysasemien työntekijöiden yhteydensaannin potilastietojärjestelmään. Ongelmat estivät myös pääsyn terveysasemien ajanvarauksen takaisinsoittojärjestelmään. Tästä johtuen terveysasemilla ei nähty, ketkä ovat aamun aikana jättäneet takaisinsoittopyyntöjä ajanvaraukseen. Palveluun ehdittiin aamupäivän aikana jättää yli 500 takaisinsoittopyyntöä.


1.4.2015Emmi Hyvönen

Copyright © Jyväskylän kaupunki 2018 | Sivun alkuun | Tietoja sivustosta
Jyväskylän kaupungin pääFacebook-sivu Jyväskylän kaupungin pääTwitter-virta Jyväskylän kaupungin pääYouTube-kanava Jyväskylän kaupungin rss-virrat ja ohje