Suoraan sisältöön
Avaa navigaatio
Jyväskylän kaupunki » Uutiset » Jyväskylän aikuissosiaalityön asiakasraati kokoontuu 12.4. – raadille voi esittää kommentteja ja kysymyksiä

Jyväskylän aikuissosiaalityön asiakasraati kokoontuu 12.4. – raadille voi esittää kommentteja ja kysymyksiä

Jyväskylän kaupungin aikuissosiaalityön asiakasraati kokoontuu 12.4. Tällä kertaa tapaamisen keskustelu liittyy työttömien aktiivimalliin. Raadin käsiteltäväksi voi esittää asioita, ideoita, kysymyksiä, kommentteja ja kehittämisehdotuksia nettisivuilta löytyvän lomakkeen kautta.

Myös uudet raatilaiset tervetulleita mukaan

Raadissa on yhdeksän asiakasta, joilla on kokemusta aikuissosiaalityön palveluista. Myös uudet raatilaiset ovat tervetulleita mukaan toimintaan.

Tänä vuonna asiakasraati kokoontuu kuusi kertaa. Asiakasraadissa käsitellään ajankohtaisia, aikuissosiaalityön palveluihin liittyviä asioita ja ilmiöitä yleisellä tasolla.

Jyväskylän kaupungin aikuissosiaalityön asiakasraati on aloittanut toimintansa alkuvuonna 2016 Sosku-hankkeen ja aikuissosiaalityön yhteiskehittämisen tuloksena.

Asiakasraadille voi ehdottaa keskustelunaiheita ja kysymyksiä esimerkiksi nettisivuilta löytyvän lomakkeen kautta tai laittamalla viestiä raadin sihteerille johanna.masalin(at)jkl.fi. Myös asiakasraadin aiempien tapaamisten muistiot löytyvät nettisivuilta www.jyvaskyla.fi/sosiaalipalvelut/sosiaaliasemat/aikuissosiaalityo/raati.

Lisätietoja:

sosiaalityöntekijä Sami Markuksela, p. 014 266 3408
sosiaaliohjaaja Johanna Masalin, p. 014 266 3387
johtava sosiaalityöntekijä Laura Vänttinen, p. 014 266 3403

6.4.2018Tuija Ijäs

Copyright © Jyväskylän kaupunki 2018 | Sivun alkuun | Tietoja sivustosta
Jyväskylän kaupungin pääFacebook-sivu Jyväskylän kaupungin pääTwitter-virta Jyväskylän kaupungin pääYouTube-kanava Jyväskylän kaupungin rss-virrat ja ohje