Suoraan sisältöön
Avaa navigaatio
Jyväskylän kaupunki » Uutiset » Jyväskylän seudun joukkoliikenteen asiakasraati kokoontuu 3.4.2017

Jyväskylän seudun joukkoliikenteen asiakasraati kokoontuu 3.4.2017

Jyväskylän seudun joukkoliikenteen asiakasraati kokoontuu keskustelemaan paikallisliikenteen asioista jälleen maanantaina 3.4. Tapaamisen teemana ovat tällä kertaa Matkustamisen pelisäännöt.

Paikallisliikenteen käyttäjät ja asiasta kiinnostuneet voivat lähettää omia kysymyksiään ja kommenttejaan asiakasraadille. Yhteydenotto hoituu sähköisellä lomakkeella, joka löytyy osoitteesta http://linkki.jyvaskyla.fi/asiakasraati. Samalta nettisivulta löytyvät myös edellisten asiakasraatitapaamisten muistiot.

Varsinaiset paikallisliikenteen palveluita koskevat palautteet esim. yksittäisistä palvelutilanteista, autoista, linjoista, vuoroista, aikatauluista ja pysäkeistä kannattaa lähettää Jyväskylän sähköisen palautepalvelun kautta. Asiakasraati käsittelee kokoontumisissaan paikallisliikenteen kehittämistä yleisemmin ja koko Jyväskylän toimivalta-alueen (Jyväskylä, Laukaa ja Muurame) näkökulmasta.

Joukkoliikenteen vapaamuotoisena kehittämisfoorumina toimiva asiakasraati aloitti toimintansa vuonna 2016 ja kokoontuu noin 6 kertaa vuodessa. Raatilaiset on valittu mukaan hakemusten perusteella eri-ikäisistä, joukkoliikennettä aktiivisesti käyttävistä ja sen kehittämisestä kiinnostuneista jyväskyläläisistä, laukaalaisista ja muuramelaisista.


Lisätietoja: joukkoliikenneinsinööri Ari Tuovinen, p. 014 266 7593, ari.tuovinen[at]jkl.fi

30.3.2017Kristiina Pentikäinen

Copyright © Jyväskylän kaupunki 2017 | Sivun alkuun | Tietoja sivustosta
Jyväskylän kaupungin pääFacebook-sivu Jyväskylän kaupungin pääTwitter-virta Jyväskylän kaupungin pääYouTube-kanava Jyväskylän kaupungin rss-virrat ja ohje